2009 рік, випуск 3-4

2009_3-4

Зміст

Павлюк С. Малярський генiй у творчiй системi координат В.Овсiйчука. С. 298-301
читати »

Жишкович В. Вiзантiйсько-українськi стiнописи Колегiатського костелу Рiздва Марiї у Вiслицi. С. 302-318
читати »

Козак Н. “Вiзантiя пiсля Вiзантiї” в монументальному живописi України. С. 319-324
читати »

Лесiв Т. Роль традицiї у контекстi новiтнього розвитку схiднохристиянського сакрального мистецтва. С. 325-329
читати »

Герiй О. Орнамент на тлi й полях українських iкон XVI ст.: до проблеми становлення декоративної системи ренесансних iконостасiв. С. 330-336
читати »

Сивак В. “Христос – виноградна лоза”: українськi iконографiчнi iнтерпретацiї XVII-XVIII ст. С. 337-342
читати »

Никорак О. Тканини для узорнотканих жiночих сорочок. С. 343-365
читати »

Шпак О. Особливостi iконографiї Богородичних iкон на склi другої половини XX ст. (за матерiалами польових дослiджень 1998-2008 рр.). С. 366-373
читати »

Козакевич О. Осередки фахової освiти в Схiднiй Галичинi кiн. XIX – першої третини XX ст.: в’язання. С. 374-382
читати »

Клiмашевський А. Храмооблаштування української церкви як нацiональний культурний феномен. С. 383-395
читати »

Демкiв Р. Портрети родини Корняктiв: до проблеми дослiдження. С. 396-400
читати »

Колупаєва А. До вивчення предметiв з фаянсу та фарфору церковного призначення в Українi. С. 401-417
читати »

Король С. Архип Iванович Куїнджi (1841-1910). С. 418-425
читати »

Левицька М. Вiденський бiдермайєр у Львовi (1815-1840-вi рр.). Варiант ре iональної рецепцiї. С. 426-439
читати »

Нога О. До iсторiї розвитку українського церковного малярства Галичини (1900-1920 рр.). С. 440-446
читати »

Iжевський А. Образна структура у графiцi поч. 80-их рр. XIX ст.: сатира часопису “Зеркало”. С. 447-457
читати »

Грималюк Р. Вiтражi Петра Карплюка в контекстi 101-лiтньої дiяльностi “ательє вiтражiв i мозаїк Станiшiч i сини” у Сомборi. С. 458-468
читати »

Семчишин-Гузнер О. Церква Успiння Богородицi в смт. Славське Сколiвського р-ну Львiвської обл. Iсторiя побудови та оздоблення. С. 469-479
читати »

Волицька I. Курбас: погляд на тiло (на матерiалi теоретично-публiцистичних статей перiоду Молодого Театру). С. 480-485
читати »

Овсiйчук В. Петро Головатий (1907-1996). С. 486-496
читати »

Рожак К. Шарж i карикатура у контекстi видавничої дiяльностi мистецького угруповання Українських Сiчових Стрiльцiв. С. 497-503
читати »

Студницький Р. Типологiя дерев’яної церковної архiтектури Схiдної Галичини кiн. XIX – поч. XX ст.. С. 504-514
читати »

Тарас Я. Монастир народної пам’ятi. С. 515-519
читати »

Юрченко I. Особливостi вiзуального сприйняття орнаменту гуцульської рiзьби. С. 520-536
читати »

Овчаренко Л. Дiяльнiсть Слов’яносербського повiтового земства Катеринославської губернiї, спрямована на розвиток найбiльшого осередку гончарного промислу на межi Слобiдської України й Донщини – Макарiв Яр (1902-1915). С. 537-548
читати »

Коваль Г. Аграрний та поминальний комплекси у календарно-обрядовiй поезiї: гранi стику. С. 549-558
читати »

Ямаш Ю. Персонiфiкацiя образу сосни у творах Iвана Труша. С. 559-565
читати »

Болюк О. Мистецькi знахiдки експедицiї на Буковинське Подiлля i Пiвнiчну Бессарабiю. С. 566-579
читати »

Кара-Васильєва Т. Книга, написана серцем. С. 580-582
читати »

Наші автори
Традиційний народний одяг великобичківських гуцулів ХІХ — першої половини ХХ ст.
На основі польового матеріалу, наявної літератури, фондових зібрань етнографічних, історико-культурних та крає­знавчих музеїв області автор комплексно аналізує народний одяг великобичківських гуцулів. Докладно описує жіночі та чоловічі комплекси вбрання досліджуваного регіону. При їх характеристиці основна увага звертається на деталі крою окремих компонентів вбрання, подається рисунок крою жіночої сорочки.
Читати »

Особливості формування ідентифікаційного простору України наприкінці ХХ — на поч. ХХІ ст.: конфесійний аспект
У статті розглядаються особливості формування ідентифікаційного простору України кін. ХХ — поч. XXI ст., зокрема аналізуються перспективи участі Церкви у становленні української громадянської нації в умовах поліконфесійного суспільства. Автор намагається поєднати макроі мікропідходи, приділяючи особливу увагу аналізу повсякденного життєвого досвіду сучасних українців із широким використанням авторських емпіричних досліджень.
Читати »

Хто ж записав «Народнїй калєндар у Ровенськім повітї Волинської губернії»?
На основі аналізу наукового доробку і творчого шляху Василя Доманицького доводиться: дослідник ніколи не відвідував Рівненський повіт Волинської губернії, отже й не збирав етнографічні та фольклорні матеріали на його території. «Народнїй калєндар у Ровенськім повітї…» та інші етнографічні праці, що стосуються традиційно-побутової культури населення цього краю, вчений підготував на основі народознавчих джерел, які в середині XIX ст. зібрав Василь Абрамович — священик села Яполоті, нині Костопільського району Рівненської області.
Читати »