2009 рік, випуск 3-4

2009_3-4

Зміст

Павлюк С. Малярський генiй у творчiй системi координат В.Овсiйчука. С. 298-301
читати »

Жишкович В. Вiзантiйсько-українськi стiнописи Колегiатського костелу Рiздва Марiї у Вiслицi. С. 302-318
читати »

Козак Н. “Вiзантiя пiсля Вiзантiї” в монументальному живописi України. С. 319-324
читати »

Лесiв Т. Роль традицiї у контекстi новiтнього розвитку схiднохристиянського сакрального мистецтва. С. 325-329
читати »

Герiй О. Орнамент на тлi й полях українських iкон XVI ст.: до проблеми становлення декоративної системи ренесансних iконостасiв. С. 330-336
читати »

Сивак В. “Христос – виноградна лоза”: українськi iконографiчнi iнтерпретацiї XVII-XVIII ст. С. 337-342
читати »

Никорак О. Тканини для узорнотканих жiночих сорочок. С. 343-365
читати »

Шпак О. Особливостi iконографiї Богородичних iкон на склi другої половини XX ст. (за матерiалами польових дослiджень 1998-2008 рр.). С. 366-373
читати »

Козакевич О. Осередки фахової освiти в Схiднiй Галичинi кiн. XIX – першої третини XX ст.: в’язання. С. 374-382
читати »

Клiмашевський А. Храмооблаштування української церкви як нацiональний культурний феномен. С. 383-395
читати »

Демкiв Р. Портрети родини Корняктiв: до проблеми дослiдження. С. 396-400
читати »

Колупаєва А. До вивчення предметiв з фаянсу та фарфору церковного призначення в Українi. С. 401-417
читати »

Король С. Архип Iванович Куїнджi (1841-1910). С. 418-425
читати »

Левицька М. Вiденський бiдермайєр у Львовi (1815-1840-вi рр.). Варiант ре iональної рецепцiї. С. 426-439
читати »

Нога О. До iсторiї розвитку українського церковного малярства Галичини (1900-1920 рр.). С. 440-446
читати »

Iжевський А. Образна структура у графiцi поч. 80-их рр. XIX ст.: сатира часопису “Зеркало”. С. 447-457
читати »

Грималюк Р. Вiтражi Петра Карплюка в контекстi 101-лiтньої дiяльностi “ательє вiтражiв i мозаїк Станiшiч i сини” у Сомборi. С. 458-468
читати »

Семчишин-Гузнер О. Церква Успiння Богородицi в смт. Славське Сколiвського р-ну Львiвської обл. Iсторiя побудови та оздоблення. С. 469-479
читати »

Волицька I. Курбас: погляд на тiло (на матерiалi теоретично-публiцистичних статей перiоду Молодого Театру). С. 480-485
читати »

Овсiйчук В. Петро Головатий (1907-1996). С. 486-496
читати »

Рожак К. Шарж i карикатура у контекстi видавничої дiяльностi мистецького угруповання Українських Сiчових Стрiльцiв. С. 497-503
читати »

Студницький Р. Типологiя дерев’яної церковної архiтектури Схiдної Галичини кiн. XIX – поч. XX ст.. С. 504-514
читати »

Тарас Я. Монастир народної пам’ятi. С. 515-519
читати »

Юрченко I. Особливостi вiзуального сприйняття орнаменту гуцульської рiзьби. С. 520-536
читати »

Овчаренко Л. Дiяльнiсть Слов’яносербського повiтового земства Катеринославської губернiї, спрямована на розвиток найбiльшого осередку гончарного промислу на межi Слобiдської України й Донщини – Макарiв Яр (1902-1915). С. 537-548
читати »

Коваль Г. Аграрний та поминальний комплекси у календарно-обрядовiй поезiї: гранi стику. С. 549-558
читати »

Ямаш Ю. Персонiфiкацiя образу сосни у творах Iвана Труша. С. 559-565
читати »

Болюк О. Мистецькi знахiдки експедицiї на Буковинське Подiлля i Пiвнiчну Бессарабiю. С. 566-579
читати »

Кара-Васильєва Т. Книга, написана серцем. С. 580-582
читати »

Наші автори
Особистісно-духовний розвиток засобами образотворчого мистецтва
У статті розглядається проблема втілення образу матері у творах образотворчого мистецтва з точки зору впливу на різні напрями особистісно-духовного розвитку людини. Зокрема, образ матері представлено у міфологічному, сакральному, мистецькому аспектах через репрезентацію відповідних творів образотворчого мистецтва (іконопис, живопис, скульптура). Зміст статті може успішно використовуватися студентами і викладачами різноманітних навчальних закладів у підготовці та проведенні занять з образотворчого мистецтва, а також у факультативній та позаурочній роботі.
Читати »

Особливості формування ідентифікаційного простору України наприкінці ХХ — на поч. ХХІ ст.: конфесійний аспект
У статті розглядаються особливості формування ідентифікаційного простору України кін. ХХ — поч. XXI ст., зокрема аналізуються перспективи участі Церкви у становленні української громадянської нації в умовах поліконфесійного суспільства. Автор намагається поєднати макроі мікропідходи, приділяючи особливу увагу аналізу повсякденного життєвого досвіду сучасних українців із широким використанням авторських емпіричних досліджень.
Читати »

Хто ж записав «Народнїй калєндар у Ровенськім повітї Волинської губернії»?
На основі аналізу наукового доробку і творчого шляху Василя Доманицького доводиться: дослідник ніколи не відвідував Рівненський повіт Волинської губернії, отже й не збирав етнографічні та фольклорні матеріали на його території. «Народнїй калєндар у Ровенськім повітї…» та інші етнографічні праці, що стосуються традиційно-побутової культури населення цього краю, вчений підготував на основі народознавчих джерел, які в середині XIX ст. зібрав Василь Абрамович — священик села Яполоті, нині Костопільського району Рівненської області.
Читати »